Tuesday, October 18, 2016

Forex Squeeze

Bollinger Band Squeeze geword April 2007 Status: Lid 55 Posts Dit is 'n baie goeie voorbeeld. In die eerste plek moet ek daarop wys die EMAS. Die 7 is blou, 21 is pienk, 50 is blou, 100 is rooi, 200 is pers. Ek het 'n rooi blokkie om die lang konsolidasie van die prys. Kyk hoe lank die kolle is rooi. Onthou dit is 'n stil tydperk. Die Bollinger Bands is in die Keltner kanale. Dit konsolidasie het vir bykans 2 dae. By punt 1 die paar sluit buite die boks en 'n kort squeeze is afgedank. Verkoop kort wanneer die prys terug na die voormalige support lyn ondersteun word terug op. Die ondersteuning en die 7 ema lined up perfek. 'N Mens kan die handel het gehou totdat momentum begin vervaag by punt 2. Wanneer momentum vervaag die volgende bar raak kleiner as die laaste en die bar is geverf 'n donkerder kleur. Entry sou gewees het by die 1,9840 reeks en die verkoop kon in die 1,9660 reeks gewees het. Dit handel kan 'n 180 wins het geland in ongeveer 10 uur. 'N Handelsmerk soos hierdie gebeur nie altyd nie, so word aangeraai. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2007 Status: Lid 55 Posts As prys punt een kan sluiting bo die 61,8 FIB vlak by punt 1 en word vergesel deur 'n lang sein ek kon aksie te sien terwyl hulle opgaan na punt 2. Ons het 'n sluiting bo die 61,8. Die afronding van die BBS is 'n uitstekende lang sein. Momentum is roterende op 'n baie goeie clip. As dit werk uit kon daar 'n 40 50 pit skuif. As die prys van die vlak 61,8 nie deurdring dan 'n kort dalk in vervulling kom. Ek sal die uitslag van hierdie paar post. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) TTM Squeeze aanwyser Die TTM Squeeze aanwyser aangewend kan word om die blok, Options, Futures en Forex markte. Die TTM Squeeze aanwyser werk saam met TradeStation, eSignal, Sierra Charts, en nou is dit ook beskikbaar vir Ninja Trader Jy moet eSignal Premier moet die TTM eSignal aanwysers koop. Die TTM Squeeze aanwyser: 'n paar belangrike punte: die TTM knyptang aanwyser is ontwikkel uit gaan kruis oë te kyk na al die wenstreep oorsteek te hou. Die TTM knyptang aanwyser visueel verteenwoordig wat gebeur met al die lyne. Die TTM Squeeze aanwyser is baie maklik strategie om te leer en werk op alle tydraamwerke. Ons hou van die twee minute en Vyf Minute tyd rame die beste. Die TTM Squeeze aanwyser normale sein is rooi kolle, geen handel. Wanneer groen kolle verskyn, beteken dit dat die TTM knyptang aanwyser is op. Wanneer 'n rooi kol is gevolg deur 'n groen kolletjie, beteken dit dat die TTM knyptang aanwyser het afgegaan, is wisselvalligheid uit te brei. Die histogram (die vertikale lyne) is 'n maatstaf van momentum As dit is blou ons gaan 'n lang, al is dit rooi ons kort te gaan. John Carter verduidelik hoe om die TTM aanwyser Kliënte Wie het hierdie punt ook die volgende gekoop gebruik. 2005-2016 TradeTheMarkets Alle regte voorbehou. Reproduksie sonder toestemming verbied. thinkorswim, Afdeling TD Ameritrade, Inc. en handel die markte aparte, predikante op pad maatskappye en is nie verantwoordelik vir mekaar se dienste en products. What Is Bollinger Bands Druk en hoe om dit te Bollinger Bands handel is 'n groot aanwyser. Daar is duisende van die handelaars regoor die wêreld wat gebruik en vertrou dat hierdie aanwyser godsdienstig. Ons het reeds 'n paar goeie artikels oor hierdie aanwyser en sy boonste, onderste en middelste bands. As jy daardie artikels nie reeds gesien het, kan jy 'n geruime tyd te spandeer en lees dit aandagtig en kom dan terug hier om te leer oor die Bollinger Band Squeeze: Bollinger Band Squeeze is 'n groot patroon wat jou in staat stel om 'n sterk en winsgewende handel setups te spoor. Wanneer die mark raak te stadig en daar is 'n lae wisselvalligheid. die prys beweeg sywaarts en die Bollinger boonste en onderste bande raak te naby aan mekaar. Dit staan ​​bekend as Bollinger Band Squeeze. Jy kan dit sien op almal tydraamwerke, spesiaal die korter loop soos 15min. Soms Bollinger Band Squeeze voortgesit vir 'n paar kandelaars. en soms is dit net vir 'n paar te paar kandelaars. Dit maak regtig nie saak hoeveel kandelaars is binne-in die knyp Bollinger Bands. Iets wat saak maak, is dat die mark nie gaan vir ewig kalm en rustig te bly, en hierdie lae wisselvalligheid sal gevolg word deur 'n sterk beweging beslis. Hierdie sterk beweging kan so winsgewend vir ons wees as ons ingaan op tyd. Trouens, die Bollinger Band Squeeze handel setups is regtig 'n groot, omdat die beweging wat gebeur nadat die druk is gewoonlik te sterk, en bo alles, kan ons met 'n baie stywe stop verlies en wye teiken betree. In baie gevalle kan ons 'n 1:10 posisie wat groot is nie. In die ander woord, die Bollinger Band Squeeze handel setups is regtig winsgewend en het 'n groot risiko om verhouding te beloon. Aan die ander kant, is dit baie maklik om sulke handel setups te spoor. Jy hoef net om betyds te wees genoeg is om te gaan wanneer dit die regte tyd. Hier gaan ek jou 'n paar van die Bollinger Band Squeeze handel setups en die manier waarop jy dit kan doen wys. Die slag grafiek toon 'n BB Squeeze voorbeeld gevorm op euro / dollar 15min grafiek. Jy kan hierdie soort van patrone te sien op die 5min en 15min kaarte 'n baie, en BB Squeeze is een van die belangrikste strategieë wat baie van die dag handelaars gebruik om handel te dryf. Die kiekie hieronder wys jou hoe winsgewend hierdie handel setups is. As jy sien die Bollinger boonste en onderste bande het te naby aan mekaar vir 'n paar kerse (die rooi pyle). Kers 1 is die sentrum van hierdie BB Squeeze wat 'n baie kort vorm van BB Squeeze. Nou die vraag is wanneer ons die mark moet tree wanneer BB Squeeze vorms op die grafiek Ons moet 'n posisie so gou neem as die mark kry uit die reeks en begin sterk weer beweeg. Soos jy sien, is dit beweeg sywaarts vir 'n paar kerse voor die kers 1. Weet jy wat vir jou vertel dat die mark het besluit uit die reeks te kry en wil begin beweeg sterk weer Die antwoord is in Bollinger Band self. Dit sê vir jou wanneer om te betree: Jy neem 'n posisie so gou as die liggaam van een van die kerse raak óf die Bollinger boonste of onderste band. As dit die boonste band raak, beteken dit dat die mark wil bo die reeks te breek en optrek. As dit die laer groep raak, beteken dit dat die mark wil breek onder die reeks en gaan af. Die candle8217s liggaam moet die boonste of onderste groep raak en moet sluit terwyl dit steeds die band raak. Ek bedoel raak deur die kers skaduwee is nie genoeg nie. Die liggaam moet 'n manier breek die band. Soos wat jy sien op die kiekie hieronder, het die kers 2 liggaam skaars raak die boonste band. Ons kan lank gaan aan die einde van hierdie kers. Maar, soos die liggaam die boonste band nie sterk aangeraak, sou ons wag vir 'n ander kers te vorm. Die kers 3 liggaam het ten sterkste raak die boonste band. Dit hoef nie so sterk te wees en as ek wou dit BB Squeeze handel opstel handel, sou ek lank gaan aan die einde van die kers 2 of terwyl die kers 3 is die vorming van. Die inskrywing sal iewers rondom die vlak 1,36194 wees. Ek sou die stop verlies by die kers 2 lae prys of 'n bietjie onder dit te plaas. Dit sou 'n 2 tot 5 pitte stop verlies wees. Die mark het opgegaan vir 50 pitte na die BB Squeeze tempo. Dit is waarom ek vir julle gesê dat BB Squeeze setups is regtig winsgewend en het 'n groot risiko / beloning verhouding. Die grafiek hieronder toon twee voorbeelde van BB Squeeze wat langer as die bogenoemde voorbeeld is. Ek bedoel die mark is sywaarts vir 'n lang tyd. Die een aan die linkerkant van die grafiek het iets meer as 'n gewone handel vir jou om te leer. Soos jy sien, na so 'n lang tyd van die beweging sywaarts en binne-in die knyp Bollinger Bands, kers 1 liggaam raak die boonste band. Volgens wat ek julle bo gesê, sou ons 'n lang gaan aan die einde van hierdie kers en die stop verlies moes wees onder die lae prys van die kers. Maar as jy sien dat dit nie werk nie en die mark het afgegaan en gee aanleiding tot die stop verlies. Ek het hierdie voorbeeld hier om soms vertel dat selfs die BB Squeeze patrone don8217t werk. Dit is hoekom ons altyd moet 'n redelike stop verlies daar om ons geld te beskerm. Alhoewel ons eerste inskrywing het nie gewerk nie en ons verloor ongeveer 12 pitte, die mark gaan sit en kers 3 raak aan die laer groep, terwyl die BB Squeeze is steeds daar en die boonste en onderste bande is nog steeds beweeg parallel met mekaar. So kan ons kort aan die einde van die kers 3. gaan As dit is 'n lang kers, het die stop verlies nie te wees by sy oop prys en dit kan ingestel word op die middel van die kers (a 9 pitte stop verlies) . A 90 pitte teiken (01:10 posisie) kan maklik veroorsaak omdat die prys gaan af vir 100 pitte na die kers 3 naby. Die tweede BB Squeeze aan die regterkant van die grafiek is die voorbeeld van 'n BB Squeeze dat ons nie moet neem. Die rede hiervoor is duidelik. Die kers wat sy liggaam aangeraak het en gebreek uit die Bollinger laer orkes (kers 4) is 'n te lank kers, en gewoonlik die prys draai om wanneer sulke kerse vorm op die kaarte. Ons moet normale kerse te handel. Groot en eksotiese kerse is gewoonlik problematies. Die laaste ding wat ek het om te beklemtoon oor die Bollinger Band Squeeze is dat soms die mark raak te stadig, maar dit is nie sywaarts heeltemal beweeg en die kerse ry maak 'n hoek met die horisontale lyn, terwyl die BB Squeeze vorms op die grafiek te. You8217d beter om hierdie soort van BB Squeeze setups te vermy en wag vir die een wat die kerse beweeg heeltemal horisontale, soos die bogenoemde drie voorbeelde wat ek jou gewys het. Dit is wat ek wou deel oor die Bollinger Band Squeeze vir nou. Of jy dink jy kan, of jy dink jy kan nie, jy is reg. - Henry Ford Ek is 'n stille leser van jou poste amp regtig soos hulle. Ek is 'n Indiese Dag-Trader amp meestal handel in die Indiese-indeks (Nifty). Net soos jy, ek is ook 'n fan van Bollinger Bands. Ek het my eie blog amp dink, kan jy ook publiseer my Bollinger artikels. Mense kan hulle amp gebruik kan hulle handel te verbeter. Daar is 4-5 artikels oor dit amp die stelsel wat ek gebruik, kan gebruik word vir ander markte ook. My artikels is by 8211 www. tradewithdeven. blogspot. sg/search/label/Bollinger20Bands Hoop vir 'n positiewe reaksie Dankie, Deven Malhotra Chris Pottorff Dankie vir jou kommentaar en jou belangstelling in ons webwerf. Soos jy sien, nou is daar 'n skakel na jou blog. Mense kan dit volg en lees jou artikels. Publikasie van die artikels wat jy reeds op jou blog gepubliseer is nie 'n goeie idee, want dit sal bekend staan ​​as gedupliseer inhoud. Jy kan egter 'n unieke artikel wat nie op die web nog gepubliseer skryf, stuur dit aan ons en ons sal meer as gelukkig om dit te publiseer op LuckScout wees. Thanks a lot vir die koppeling van my. Sal probeer om jou pos, wanneer iets nuuts te skryf. Kan ek gaan met u ouens as ek handel met jou dubbel BB en kandelaars strategieë wil, kan ek 'n lang termyn winsgewend handelaar as my risiko beloning verhouding is 1: 1 1: 1 sal toelaat om my te verlaat of naby die handel binne 'n dag . 1: 2 of hoër kan beteken dat die handel sal moet loop 2 dae of meer. Korrigeer my as I8217m verkeerd. Dankie Chris Pottorff Ek glo jy kan nog steeds winsgewend met 'n 1: 1 risiko / beloning, maar dit word nie aanbeveel om dit te doen. You8217d beter om dit die manier waarop dit word in DBB oorspronklike artikel te doen: www. luckscout / dubbel-Bollinger-bande-strategie-tot-trade-forex / Moet Ek sluit 5 pitte plus versprei na die vorige candlestick8217s hoog as my stop verlies as Ek is 'n sell einde In die verlede het ek altyd gebruik konsolidasie gebied of 'n vaste waarde as my stop verlies te plaas. Dankie Chris Pottorff Ja, jy het om die verspreiding te oorweeg wanneer jy 'n stop verlies einde vir 'n kort posisies stel. Hi Chris, vanoggend het ek geloop cadjpy wanneer die 3de kandelaar onder die BB gesluit op die daaglikse grafiek. Toe ek terug na die handel 8 uur later kom, het ek besef dat die kandelaar het lomp plaas. Ek nagegaan weeklikse grafiek en bevind dat die laaste kandelaar eintlik het binnegedring top BB en nog 'n sterk uptrend. Van my ervarings in die verlede, het ek gewoonlik verloor geld as ek teen so 'n tendens gaan. Dit is die eerste keer I8217m handel op 'n daaglikse grafiek en ook my eerste keer handel dit geldeenheid paar. Ek handel gewoonlik oor eurjpy en EURUSD, maar sedert ek sal leer jou handel strategieë, sal ek leer om die pare wat jy noem Hi Chris, my cadjpy handel net getref stop verlies 'n ruk gelede handel. nagegaan weeklikse en maandelikse grafiek hulle nog op 'n lomp tendens. beteken dit dat ek moet weeklikse en maandelikse grafiek kyk ook voor die aanvang van 'n handelsmerk toe daaglikse handel setup is op Please. Dankie Chris Pottorff Wanneer die handel setup is nie te sterk op sigself, dan kyk ons ​​hoe langer tydperke om te sien hoe hulle lyk. Wanneer hulle teen die handel setup, vermy ons enige posisies. Die oplossing is dat ons net die te sterk setups te neem. As dit so is, sal ons nie op enige ander tyd gaan, byvoorbeeld wanneer ons 'n opstel oor die daaglikse grafiek op te spoor. Hi Chris, dankie vir die info. Ek kyk na die daaglikse kaarte vir die volgende pare vandag. Eurjpy, Audcad, Audjpy, Audusd, Cadjpy, Chfjpy, EURGBP, EURUSD, Gbpcad, Gbpchf, GBPJPY, Nzdusd, USDCAD, USDCHF, USDJPY. Lyk soos een van hulle het 'n 100-telling handel setup. Korrigeer my as I8217m verkeerd, sodat ek weet I8217m om nader aan die identifisering van die korrekte handel setup kaarte. Nogmaals dankie Chris Pottorff Ja, ek don8217t sien nie 100 setup nou. Ek gaan om te ontleed baie van hierdie pare vandag. Hi Chris Jy het vir my gesê om te hou met die dag TF en week. Om eerlik te wees, ek sien skaars Bollinger groep drukkie in TF bedags week. Meestal is dit sal verskyn in kleiner TF soos 15 min tot 4 uur. Beteken dit ek kan hierdie stelsel met 15 min grafiek Chris Pottorff handel te dryf op die lang tyd rame Bollinger Bo - en Onder Bands word so naby aan mekaar te. Byvoorbeeld, die DBB lang handel stelsel kies wat gestig is deur 2014/08/20 kandelaar op AUD / JPY daaglikse skedule. Ek het dieselfde vraag in gedagte as Parson8217s. Aangesien jy genoem dat BB knyptang vorm selde op 'n daaglikse en langer tydperke, sal jy handel BB knyptang in kleiner tydsraamwerke soos H4, H1, M30, ens beveel of is dit net ter illustrasie / opvoedkundige doel sien ek jou voorbeelde is M15 en H1 . Dankie vir die groot mentorskap Chris Pottorff Op die langer tydskale soos daaglikse en weeklikse, don8217t ons sien die stywe BB knyptang wat vorm op die korter tydsbestek. Ek het 'n paar voorbeelde van BB druk op die daaglikse tydraamwerk hier: www. luckscout / is-eurcad-vorm-'n-sterk-kort trade-opset-hierdie-week / Kan jy enige inligting oor hoe ons posisies met moet bestuur voorsien BB Squeeze. Ek bedoel 8211 as there8217s moontlikheid van RR 01:10 8211 hoe ons moet rig ons TP Moet ons beweeg om te wees of gebruik sleep SL Chris Pottorff Met 'n 01:10 RR, jou TP het tot 10 keer groter as jou SL wees. Jy kan die stop verlies te beweeg om gelykbreek as jy wil. Sommige handelaars verkies om dit te doen, 'n paar don8217t. Ek beveel aan dat jy dit doen as die prys beweeg het in die rigting van die teiken vir x2 van die stop verlies grootte. Soos vir die TP 8211 Ek don8217t dink it8217s 'n oplossing. Ek mean8230. bo jou paar ambagte genoem 8211 een gehad RR ongeveer 1: 5, ander 01:10. Dit is maklik om nou sien, want ons geskiedenis te analiseer Maar ons can8217t voorspel hoeveel sal dit aan. As ek stel RR 10: 1 en die mark maak 50 pitte dan sal ek verloor. Net gewonder watter strategie moet ek gebruik vir TP. Wat is jou benadering as vir TP met Squeeze. Chris Pottorff Jy is reg. As jy wil om jou wins te maksimeer om 01:10, sal jy verloor in baie ambagte. Ek neem twee posisies wanneer 'n te sterk handel setup vorms. Beide posisies het dieselfde stop verlies, maar een van hulle het 'n 5 x SL teiken en die ander een het geen teiken. Wanneer die eerste posisie die teiken tref, ek skuif die tweede posisies stop verlies te gelykbreek en hou dit so lank as tekens van uitputting nog nie verskyn het, of 'n sterk omkeer handel setup het nie gevorm. Die gebruik van hierdie metode, ek maksimeer soms my wins selfs meer as 01:10. Maar dit neem tyd om so 'n opstel te spoor. Baie waardevolle inligting Chris, Die Bollinger Druk Breakout Forex Strategie Inleiding tot die Bollinger Druk Breakout System Daar is tye wanneer die Bollinger groep aanwyser swaar gekontrakteer of benoud, gewoonlik as gevolg van 'n baie klein markonbestendigheid wat die bendes van die Bollinger aanwyser veroorsaak word styf teen mekaar geplaas word. Na aanleiding van die tydperk van druk, sal die prys aksie 'n plofbare tempo ervaar as mark nuus is vrygestel en veroorsaak handelaars wat tot nou toe op die kantlyn was om die mark te betree in een rigting of die ander. So Bollinger bands uit te brei tydens hoë wisselvalligheid tydperke en trek saam gedurende tydperke van lae markonbestendigheid. Die strategie is aanvanklik geskep vir gebruik in die aandelemarkte, maar dit is ook aangepas vir gebruik in die forex mark. Dit is geskik vir gebruik op die 30-minute tyd raam en hoër tydraamwerke. Aanwysers Hierdie strategie maak gebruik van 2 aanwysers: Die Bollinger groep aanwyser. Die Keltner kanale ( 'n gewoonte aanwyser). Verskeie weergawes van hierdie aanwyser bestaan. Jy moet egter die een wat uit die Gemiddelde Ware Range gebruik. Verder moet die sentrum band in die Keltner kanaal aanwyser ooreenstem met dié van die Bollinger groep, wat is die 20-dae - bewegende gemiddelde. Deel aanwyser, wat gebruik word om daardie mark belang in die bate te bevestig is aan die toeneem, wat lei tot verhoogde wisselvalligheid wat die tempo voorafgaan. Die komplikasie met hierdie strategie is dat wanneer daar 'n Bollinger groep drukkie, kan dit moeilik wees om te sê of dit druk 'n tempo, of 'n lang tydperk waar pryse reeks-gebonde sal wees, sal neerslag. Hoe nou moet 'n drukkie te wees voordat dit kan beskou word as 'n tempo Dit is hier waar die Keltner kanale kom presipiteer. Die Keltner kanaal is bygevoeg om die grafiek en dit is wat bring die onderskeid waarin knyptang moet in ag geneem word vir die handel. Jy moet net handel die druk wat voldoen aan die volgende parameters: Slegs handel met 'n knyptang toestand waar die onderste en boonste Bollinger bands in die grense van die boonste en onderste bande van die Keltner kanale ingeskryf. Wanneer dit gebeur, dan moet julle weet vir seker dat die Bollinger bands is in 'n ideale knyptang situasie, met 'n baie lae wisselvalligheid. Na aanleiding van die situasie in (a), sodra die boonste en onderste Bollinger bands begin uit die grense van die Keltner kanale te voorskyn kom, dan is die tempo begin om plaas te vind. Dit is 'n teken dat wisselvalligheid het begin toeneem. Toename in handel volume, blyk uit stygende amplitude van die volumes aanwyser, is 'n teken dat die tempo gaan plaasvind. Met hierdie punte in gedagte, laat ons nou aan te toon hoe die twee handel situasies moet verhandel. Vir die lang handel, wag ons vir die Bollinger bands om die Keltner bands val, en dan weer na vore uit die Keltner bands, Sodra die prys aksie opgemerk te begin om opwaarts kantel, is die lang handel gou begin nadat die boonste Bollinger groep het na vore gekom uit die boonste Keltner band. Dit word getoon in die onderstaande foto: In hierdie momentopname, wat ons gedoen het, is om eers die sjabloon lêer laai sodat die aanwysers op die grafiek te laai. Dan kyk ons ​​uit vir die gebied waar die boonste Bollinger groep is weer na vore kom uit die boonste Keltner band. 'N Prys aksie kers eintlik open op die boonste Keltner band. Dit is hier waar die handelaar lank moet betree. Ons sien ook dat die volume aanwyser gebruik vir hierdie handel, die persoonlike druk tempo volume aanwyser, het begin om 'n toename in amplitude, blyk uit die groen kleur verandering met 'n toenemende mate te wys. Dit handel sou gered het 204 pitte uit toegang tot TP. Die stop verlies is geplaas om 'n paar pitte onder die boonste Keltner band. Die Neem Wins punt is ingestel na die plek waar die prys aksie treffers van 'n hoogtepunt, gewoonlik na die sny van die boonste Bollinger band. Vir die kort handel, wag ons vir die Bollinger bands binne die grense van die Keltner bands te gaan, en dan weer na vore uit die Keltner bands. Sodra die prys aksie begin om afwaarts kantel, is die kort handel sodra die laer Bollinger groep het na vore gekom uit die laer Keltner groep geïnisieer. Dit word getoon in die onderstaande foto: In hierdie momentopname, ons weer die sjabloon lêer laai sodat die aanwysers op die grafiek presies soos die inisieerders van hierdie strategie het dit beskryf sal verskyn. Dan kyk ons ​​uit vir die gebied waar die laer Bollinger groep gesien word om weer na vore kom uit die laer Keltner band. 'N Lang rooi (lomp) kers maak gou, gevolg deur 'n ander lang prys aksie kers wat eintlik op die onderste Keltner groep open. Die oop van die tweede kers, wat berus op die wit-gekleurde laer Keltner band, is waar die handelaar kort moet betree. Ons sien ook dat die volume aanwyser gebruik vir hierdie handel, die persoonlike druk tempo volume aanwyser, het begin om 'n toename in amplitude, blyk uit die groen kleur verandering met 'n toenemende mate te wys. Dit handel, geneem op die een uur grafiek, sou tog 'n goeie aantal pitte uit toegang tot TP. Die stop verlies is geplaas om 'n paar pitte bo die onderste Keltner band. Die Neem Wins punt is ingestel na die plek waar die prys aksie treffers 'n oppervlakte van ondersteuning, veral as die laer Bollinger groep is gebreek deur die prys aksie. Daar moet kennis geneem word dat meer pitte kan verdien wanneer die 4hour en daaglikse grafiek word gebruik vir analise. Vir meer inligting oor hoe om die aanwysers en sjabloon lêer te kry vir hierdie strategie, kontak die administrateur. Related Posts die afwyking MACD Forex Strategie Die ADX Forex Trading Strategie Keltner kanale aanwyser Hoe Basiese Bollinger Forex Strategie Bollinger Bands Verduidelik Kontak Sitemap Affiliate Program Kopiereg Risiko waarskuwing: Handel in finansiële instrumente dra 'n hoë vlak van risiko vir jou kapitaal met die moontlikheid van die verlies meer as jou aanvanklike belegging. Beurs in finansiële instrumente mag nie geskik vir alle beleggers, en is slegs bedoel vir mense ouer as 18. Maak asseblief seker dat jy ten volle bewus van die risiko's en, indien nodig, te soek onafhanklike finansiële advies. Jy moet ook lees ons leermateriaal en risiko waarskuwings. Verklaring van vrywaring: Die eienaar van hierdie webwerf sal nie verantwoordelik wees vir en aanspreeklikheid vir enige verlies, aanspreeklikheid, skade (hetsy direkte, indirekte of gevolglike), persoonlike besering of uitgawe van enige aard hoegenaamd wat deur u of enige derde party gely kan word (insluitend jou maatskappy), as gevolg van of wat kan toegeskryf word, direk of indirek, om jou toegang tot en gebruik van die webwerf, enige inligting vervat op die webwerf 2015 Investoo, Alle regte voorbehou. Laai ons Binary Options aanwyser met 'n 83 Win-Gradeer Voordele van Handel met ons BO aanwyser: 83 Gemiddeld Win-Tempo Maklik om te gebruik koop / verkoop handel seine Verskaf seine oor al tydraamwerke werk oor al die groot munt pare Kry dit gratis NowSqueeze aanwyser MultiCharts, TradeStation Kode Druk aanwyser: Die Squeeze aanwyser word hieronder verskaf gratis aflaai en gebruik. Ons gebruik hierdie aanwysers in ons eie diskresionêre handel, het ons hulle geverifieer en vind dit nuttig. Let wel enige gebruik van hierdie aanwyser is op jou eie risiko. Forex Trading-Pips nie ondersteuning bied met betrekking tot die installasie of die optimalisering van hierdie aanwyser en neem geen verantwoordelik vir enige kodering foute wat mag teenwoordig wees nie, en geen handel verliese wat mag voortspruit uit die gebruik van hierdie kode. Parameters vir die druk aanwyser is soos volg: 12-tydperk momentum indeks ossillator, 20 en 1.5 vir Keltner kanale en 20 en 2 vir Bollinger Bands.


1 comment:

  1. Hello everyone, i have here to share with you all unbeatable strategy trading binary option as well forex crypto currency.You can earn $11,000 with mininmum investment of $1000 within 4-5 days.Also if you have lost your investment trying trading in binary and forex trade with any brokers company $7000 above, kindly email.. braschadolf2014@gmail.com (skype. brasch.adollf2) whatsapp +12675713978. i will make you successful.

    ReplyDelete