Friday, October 21, 2016

Forex Hma

Trading sagteware Hull bewegende gemiddelde (HMA) Die Hull bewegende gemiddelde (HMA). ontwikkel deur Alan Hull, is 'n baie vinnige en gladde bewegende gemiddelde. Trouens, die HMA elimineer byna lag heeltemal en bestuur te verbeter glad terselfdertyd. Daar is baie gebruike. Eintlik, sou enige metode wat 'n bewegende gemiddelde vereis die gebruiker toelaat om te eksperimenteer met die gebruik van die HMA teenoor 'n eenvoudige of eksponensiële bewegende gemiddelde. Prys volmag vir aanwyser Post-smoothing van aanwysers prys bo / onder MA filter MA kruis-overs, ens Die materiaal op hierdie webwerf is slegs vir inligting doeleindes en is nie bedoel as 'n belegging of handel advies. Voorgestelde leesstof word geskep deur buitepartye en weerspieël nie noodwendig die menings of vertoë van Capital Market Services LLC. Verwys asseblief na ons risiko-openbaringsverklaring bladsy vir meer inligting. Risiko Disclaimer: Online forex dra 'n hoë graad van risiko vir jou kapitaal en is dit moontlik om jou hele belegging verloor. Net spekuleer met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Forex kan nie geskik vir alle beleggers nie, dus verseker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan ​​nie, en soek onafhanklike raad as necessary. Forex handel strategie 49 (Paraboliese HMA) Deur Gebruiker op November 21, 2011 - 03:16. Deur Egudu Emmanuel Hi almal, wil ek graag 'n baie eenvoudige strategie deel: Aanwysers: HMA stel om 40 Paraboliese Sar (verstek) Tydraamwerk: 15 min munt pare: euro / dollar en euro / JPY Reëls want Koop inskrywings, die HMA moet verander na groen en die SAID moet wees onder die kers. TP moet 50pips om 100pips wees terwyl stoploss moet wees wanneer jy 'n omgekeerde sein. Vir 'n sell orde, moet die HMA verander na rooi en die SAID moet wees op die top van die kers. Beide aanwysers nodig nie verander terselfdertyd, net verseker dat jy 'n handel wanneer albei dieselfde ding sê betree. 'N grafiek is aangeheg, die redlines toon inskrywing punte. l hoop jy goeie pitte met hierdie strategie te maak. l wil graag 'n professionele deskundige adviseur kode het 'n stelsel vir me. Developed deur Alan Hull, dit is 'n aanduiding dat die probleem opgelos met die maak van 'n bewegende gemiddelde meer reaktief om huidige prys aktiwiteit. Die Hull bewegende gemiddelde elimineer byna lag en dit regkry om glad te verbeter. Die HMA bestuur om te hou by 'n vinnige veranderinge in prys aktiwiteit, want dit het beter glad oor 'n Eenvoudige bewegende gemiddelde van die dieselfde tydperk. Die HMA diens Geweegde bewegende gemiddeldes (WBA) en smoor die smoothing effek. HMA (N) WBG (2WMA (N / 2) 8211 WBG (N)), sqrt (n)) In die eerste plek moet ons die WBG te neem van die laaste N / 2 data en vermenigvuldig dit met: Dit kan soos volg bereken word 2. Dan moet ons die WBG van die laaste N data aftrek. Volgende, moet ons daardie waarde te neem en gebruik die vierkantswortel van N. Daarna moet ons die WBG te bereken van die twee waardes (dit is die WBG sqrt van N van die onthou waarde). Soos die vierkantswortel truncates waardes, moet ons 'n N dit is 'n perfekte vierkant te kies, soos 4, 9, 16, ens Hierdie aanwyser kan gebruik word in al die weë tradisionele bewegende gemiddeldes gebruik word, met die uitsondering van crossover seine, omdat laasgenoemde is afhanklik van lag. Gestig in 2013, Binary Tribune het ten doel om die verskaffing van sy lesers akkurate en werklike finansiële nuusdekking. Ons webwerf is gefokus op die belangrike segmente in die finansiële markte aandele, geldeenhede en kommoditeite, en interaktiewe in-diepte verduideliking van die belangrikste ekonomiese gebeure en aanwysers. Finansiële Risiko-Openbaringsverklaring BinaryTribune sal nie aanspreeklik gehou word vir die verlies van geld of enige skade wat veroorsaak word van vertroue op die inligting op hierdie webtuiste gehou word. Handel forex, aandele en kommoditeite op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt handel. Koekie Policy Hierdie webwerf maak gebruik van koekies om jou te voorsien met die beste ervaring en om jou beter te leer ken. Met die besoek ons ​​webwerf met jou leser stel om koekies toelaat, jy instem tot ons gebruik van koekies soos beskryf in ons privaatheidsbeleid. kopieer Kopiereg 2016 mdash Binary Tribune. Alle regte ReservedLohad HMA scalping stelsel geword Oktober 2008 Status: Lid 686 Posts Wel, ek is terug met nog 'n stelsel. Ek het besluit om 'n nuwe draad vir hierdie een begin. My laaste stelsel is gebaseer op die OG vorticiteit aanwyser, en dan verander in 'n hele nuwe stelsel wat niks te doen het met die OG vorticiteit aanwyser het nie. Ek sal jou vertel dat ek net gewerk aan hierdie stelsel vir 'n bietjie meer as 'n week. Daar is dus nie 'n baie terug toetsdata wat ek het. Ek kan sê dat ek vorentoe getoets hierdie stelsel en ook gehardloop dit deur die simulator, beide met 'n goeie genoeg resultate vir my om gemaklik in te deel voel. Hopelik is dit nie 'n flits in die pan stelsel. Ek is 'n M1 handelaar sodat die meeste van my toets op die M1 grafiek is. Dit wil voorkom asook goeie op M5 te wees. Hierdie stelsel is basies 'n MA kruising stelsel met 'n paar ekstra gereedskap om aanbod bevestiging help. Ek het 'n groot fan van die Hull MA en het dit gebruik om 'n baie in my handel vir 'n lang tyd. So het die Hull MA is die raamwerk van hierdie stelsel. Die rede vir die skep van hierdie stelsel is dat ons almal weet dat MA Crossover stelsels werk groot tydens trending markte. Maar hulle kan jou doodmaak in wat wissel of woelig markte. So ek is op soek na 'n manier om af te handel 'n MA Crossover stelsel wat net wys my beweeg wat skynbaar die vereiste quotumpfquot om my toe te laat om kopvel selfs in wat wissel markte. Ook hierdie aanwysers tree ook op as 'n filter wat in baie keer help om my uit 'n swak sein vir toelating. Nou besef ek die term quotumpfquot is subjektief. Maar toe ek net op soek na 5 pitte, daar is nie 'n ton van quotumpfquot nodig. Ek het 'n baie op Edgetraders leringe gevolg en ek het die minder blootstelling aan die mark teorie opgeneem. So het ek 'n 5 pit TP vir hierdie stelsel opgeneem. My doel is bespeur soliede inskrywings met die hi gh waarskynlikheid om in 'n skuif wat genoeg druk om sak 5 pitte het. In stadiger markte, het ek reeds bekend aan 'n TP van 3 pitte het. Duur: M1 (blyk te werk op ander TF sowel egter nie getoets.) Pare: EU, GU (Dit is die enigste pare wat ek getoets het). HANDELSURE: Ek handel hoofsaaklik in Londen oop 03:00 CST sowat 06:30 CST. Maar as ek die tyd om meer te handel, sal ek gaan na ongeveer 10:00 CST. TP: 5 Pips (Dit is subjektiewe om jou persoonlike smaak). SL: Sien aangehegte kaart. Gewoonlik is die laaste swing hi / lae of geestelike stop van 10 pitte. Ek weet dat dit nie 'n konvensionele R / R verhouding. Uitgange: Sien aangehegte kaart. Daar is verskillende gebiede wat jy kan kies om af te sluit op grond van jou smaak CHART: HMA Kerse - (Gebruik 'n lyngrafiek om kerse te wys) HMA - (24, vinniger HMA) HMA Russiese kleur - (36, stadiger HMA) VENSTER 1: HMA Histo - (24,0,3) WINDOW 2: MACD MET CROSSING - (12,26,9) rads T3 Stogastiese - 13,3,3 (White) THV kersuurwerk VENSTER 3: StochasticColorV1.034D - (10,3 , 3) 1. prys kruise MA en kers is Blou 2. HMA Histo is Blou 3. Macd gekruis het wat lank. 4. rads T3 Stoch is bo die Macd 5. Kleur Stoch toon blou Die meeste van die tyd wat ek sal op die volgende kers na die kers, wat nagekom hierdie kriteria sluit betree. Ook ek is op soek na het die prys oorskry die quottriggerquot kers. 1. Prys Kruise MA en kers rooi 2. HMA Histo is Rooi 3. Macd het gekruis wat kort. 4. rads T3 Stoch is onder die Macd 5. Kleur Stoch toon Red Die meeste van die tyd wat ek sal op die volgende kers na die kers, wat nagekom hierdie kriteria sluit betree. Ook ek is op soek na het die prys oorskry die quottriggerquot kers. So voel vry om 'n blik op hierdie kan neem en offer enige kommentaar of idees. Selfs al is my rekord nie bewys dit, probeer ek om te vestig op 'n plan. So as jy het om te bied nuwe aanwysers, toets asseblief eers voordat gooi dit hier. Ek is altyd op soek na stelsels te verbeter, maar ek wil 'n klomp van die aanwysers te verhoed dat ongeveer geteister deur enige toets gedoen met dit. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Die mees onlangse produk van 8216Karl Dittman8217 is eintlik hul splinternuwe Super scalper. Don8217t laat jouself mislei word deur die hoopla asook superlatieven algemeen geredelik versprei via hul verskeie items. Hul mees onlangse binne 'n maksimum van die 13 tydperk HMA saam met kennisgewings. Die werklike grafieke hy of sy uitstallings is geneig om te wees baie versigtig gekies regdeur goeie tussenposes wat verband hou met 'n onstabiele beweging op EURUSD egter dat kort val oor die hele beperk sywaarts markte. Don8217t afvalmateriaal jou hard verdiende geld. Die werklike weggeepryse hy of sy ruim voorsiening is waarskynlik verkry deur bespreking planke 8211 wat veroorsaak word deur talle eerlike individue bespreek hul eie pogings asook benut word deur oneerlike mense soos Karl Dittman ten einde die mooi enkele who8217s voorneme uit te beeld op streel hul fokus op in die aankoop van hul nuttelose keuses. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai Die goedere didn8217t vervul my persoonlike verwagting want deur my skatting, so het nie regtig 'n 8220Set asook forget8221 program wat getoon het met 'n maklike backtest binne MT4 Ingenieurswese tester is. Die werklike e-pos reageer deur Karl was dat sekere moet ook huidige patroon evalueer om sukses met hierdie spesifieke program wat nie regtig daarop gewys oral en altyd oor die item webwerf te bereik. Ek moet erken hy of sy addisioneel voorsien help met die kry van die program gereël geïnstalleer en bedryfstelsel wat ek wasn8217t werklik gefassineer in. Ek het 3 e-pos aan Karl gedurende die tydperk van 7 dae saam met die terugbetaling state voortgegaan onbeantwoorde te gaan, daarom het ek het net gepos 'n onmiddellike terugbetaling verklaar via pimlus. Mag die uitkomste daarna hier in te dien. Afhangende van die spesifieke ontmoeting (gebrek wat verband hou met reaksie deur Karl terwyl hy of sy waarborg 24/7 bystand aan hul webwerf) I8217d nie regtig hul items later te koop. Wil uiteindelik 'n voor die hand liggend: I8217m nie regtig kritiseer hul item hier. Dit kan werk met 'n ander persoon. I8217m ontevrede met behulp van die metode behandel hy 8220unconditional refund8221 verseker. Ander gesoek: Karl Dittman bedrogspul Karl Dittman aanwysers / scalper super scalper MT4 aanwyser fx superscalper Karl Dittman indikator scalper forex superscalper Karl Dittmann bedrogspul Karl Dittmann gratis st 100 pitte daaglikse stel amp vergeet spruit indikator Karl Dittman gratis aanwysers superscalper EURUSD Super scalper gratis aflaai EURUSD super scalper EA bedrogspul die daaglikse scalper spruit


No comments:

Post a Comment